Inloggen
Home
Handige links
Agenda
27-11 
Pietentraining
28-11 
Zaalhockey avond
3-1 
Nieuwjaarsborrel
11-4 
JOJ Paas/Lente Toern
26-6 
Kamelentrofee D-Jeug
3-7 
Kamelentrofee C-Jeug
11-7 
Familie Hockey Toern
 
Hele agenda
Contact
MHCN
Newtonbaan 10
3439 NK Nieuwegein

030-6048339
Volg MHCN ook op:  
Keeperscompetitie
  Team # tegen
Meisjes C3 
Trimmers Maandag 
Meisjes C1 
Meisjes A1 
Meisjes B4 
# tegen = aantal doelpunten tegen
Nieuwsoverzicht
BESTUUR

9-11-2019
Vacature Voorzitter Hockeycommissie
 
Beste leden, 

Middels deze weg willen wij jullie informeren over het volgende. Paul van der Geer heeft vanaf augustus de taken als waarnemend voorzitter van de hockeycommissie voor MHCN waargenomen. Paul heeft aangegeven zich niet verkiesbaar te stellen als voorzitter. Wij willen als bestuur Paul enorm bedanken voor zijn inzet en betrokkenheid de afgelopen periode. 
Iedereen die vragen heeft aan de hockeycommissie kan deze blijven stellen via [email protected] of [email protected] 

Het bestuur is daarom op zoek naar een lid/ouder/vrijwilliger die de taken als voorzitter van de hockeycommissie zou willen vervullen. Mocht je interesse of vragen hebben neem dan contact op met onze voorzitter Marco de Deugd ([email protected]) of secretaris Nicoline Keulen ([email protected]). 

MHCN zijn we met zijn allen!! 

Met vriendelijke groet, 
Bestuur MHCN 
 
ARBITRAGE

4-11-2019
Weer 33 nieuwe scheidsrechters geslaagd!
 

Op donderdag 31 oktober op onze club zijn er weer 33 leden geslaagd voor de spelregelcursus en hebben daarmee hun scheidsrechterskaart gehaald:

Amber, Amy, Anne, Arnaud, Ayelén, Eloise, Erwin, Etienne, Fleur, Gina, Gwen, Isa, Isabel, Katy, Lisa, Liv, Lorence, Meike, Mieke, Miko, Milou, Naimh, Neelam, Noor, Paul, Peter, Pom, Qwen, Senna, Veerle, Veerle, Vyenna, William


Gefeliciteerd!

Dit was het tweede examen van dit seizoen. Bij genoeg aanmeldingen zal er in februari nog een examen georganiseerd worden.

Voor iedereen die interesse heeft in een spelregelcursus:

schrijf je nu vast in voor de volgende lichting.

Alle senioren en junioren A/B moeten deze cursus verplicht volgen, maar ook ouders, begeleiders Jongste Jeugd en vrijwilligers kunnen op deze manier de regels goed leren kennen.


Opgeven kan via [email protected]

 
EVENEMENTEN

4-11-2019
Zaalhockey Toernooi 27 december
 
Beste jeugdleden,

Op vrijdag 27 december 2019 organiseren we een MHCN zaalhockeytoernooi van 10.00 - 18.00 uur in sporthal Merwestein. Natuurlijk zijn er mensen op vakantie, maar voor de thuisblijvers is het een mooie kans om je hockey-skills op peil te houden. We maken gemixte teams o.b.v. leeftijd; teams, jongens en meiden door elkaar en spelen in blokken van vermoedelijk twee uur (2 uur D-lijn, 2 uur C-lijn etc.) tegen elkaar.

Doe je ook mee? Vul dan dit (klik hier) formulier in. Je schrijft je individueel in. Door het invullen van het formulier kunnen we de interesse peilen en definitieve plannen gaan maken.

De Zaalcommissie.



 
 
SPONSORING

30-10-2019
Vol boekje? Lever hem dan in!
 
De Grote Club Actie is al weer een tijdje bezig, wij willen jullie daarom vragen de volle boekjes in te gaan leveren in de onderste brievenbus in het clubhuis of bij Igor!  

Groetjes, 
Organisatie de GCA
 
BESTUUR

17-10-2019
Jeugdbestuur MHCN
 
De jeugd heeft de toekomst! Voor ons als bestuur is het daarom waardevol dat onze jeugd met een frisse blik naar de verenigingsaspecten kijkt en meebouwt aan de verdere professionalisering van MHCN.

Hiervoor willen wij graag een jeugdbestuur in het leven roepen welke bedoeld is om leden vanaf 10 jaar tot en met 18 jaar te laten meedenken over de ontwikkelingen binnen MHCN.

Wat doet een jeugdbestuur ?

Een jeugdbestuur houdt zich bezig met de ontwikkeling van de vereniging en het organiseren van activiteiten, die passen binnen het kader van MHCN.

Het is de bedoeling dat het jeugdbestuur gevraagd en ongevraagd advies geeft aan het bestuur van MHCN. Dit kan gaan over zaken als het clubhuis, aanbieden van cursussen aan trainers, het organiseren van activiteiten etc….

Gemiddeld een keer per kwartaal schuift het jeugdbestuur aan bij de bestuursvergadering, om elkaar over en weer te spiegelen over de verenigingszaken.

Voor wie?

Het jeugdbestuur bestaat uit ongeveer zeven leden die minimaal 10 jaar en maximaal 18 jaar oud zijn. Daarbij willen we dat zowel het breedte- als prestatiehockey is vertegenwoordigd en uiteraard de meisjes- en jongensteams.

Lijkt het je leuk om mee te denken en activiteiten te organiseren, meldt je dan aan voor 11 november 2019! Bij meer dan 7 aanmeldingen maakt het bestuur een selectie op basis van een zo goed mogelijke afspiegeling van onze jeugd.

Ben jij ons nieuwe jeugdbestuurslid meldt je dan nu aan via [email protected]

Met sportieve groet, 

Bestuur MHCN

 
BAR

23-9-2019
Mededeling Barcommissie omtrent sleutels, schenktijden, lunches etc.
 

Nieuwe sleutel voordeur clubhuis

De deur van het clubhuis, waar het alarm zit, krijgt een nieuw slot. De reden is dat er teveel mensen het clubhuis ongevraagd betreden en helaas niet iedereen dit achter laat zo als dat hoort. Dat betekent dat er gelimiteerd sleutels worden uitgegeven. Als mensen nog sleutels in hun bezit hebben, en niet meer hoeven te gebruiken, kunnen deze ingeleverd worden.

Deze week ben ik woensdag (17.00 tot 19.00 uur), donderdag (20.00 tot 23.00 uur), vrijdag (19.00 tot 21.00 uur), zaterdag (16.00 tot 20.00 uur) en de zondag bij de club. Leden die recht op een sleutel hebben zal ik dan geven (besproken in bestuur). En anders een aparte afspraak make met Freek den Brok, voorzitter barcommissie ([email protected]). 

Als gevolg hiervan moet vanuit de barcommissie geregeld worden, dat er wordt geopend en gesloten als er activiteiten gepland worden. Dus voor alle activiteiten, verhuur, cursussen etc., graag contact opnemen met de barcommissie. De zaterdagen/zondagen blijven gewoon georganiseerd zoals het nu gaat.

Schenktijden zwak alcoholische dranken:

De schenktijden zijn duidelijk gepubliceerd op de bar. Incidentele afwijking hiervan gebeurt alleen i.o.m. de voorzitter barcommissie die dit communiceert aan betreffend barpersoneel. De schenktijden alcohol zijn als volgt:             

Maandag t/m donderdag: 20.00 tot 24.00 uur                                                                   

Vrijdag: 20.00 tot 01.00 uur                                                                

Zaterdag: 14.00 tot 20.00 uur                                                                  

Zondag: 12.00 tot 20.00 uur                  

Protocol vriendschappelijke wedstrijden:

Indien geen clubhuis/bar gewenst is, geen aanvraag bij Caroline Smook blijft het clubhuis dicht. Melding bij wedstrijdsecretariaat staat hier los van. Evt. sleutelbos kan worden opgehaald bij Esther van Doorn, dit wordt uitsluitend een "trainingsbos”: aan deze bos zitten enkel de sleutels van het buitenhek en de kleedkamers. Indien het gebruik van het clubhuis wel gewenst is, kan men een aanvraag bij Caroline Smook indienen over evt. bemensing en bar-captain. Barcaptain/personeel opent en sluit clubhuis via sleutels bij Esther van Doorn. 

Protocol lunchen/eten teams:

In principe wordt meegenomen eten niet toegestaan te nuttigen in het clubhuis.

Teams die zelf hun lunch regelen (voor zichzelf en/of tegenstander), kunnen alleen duurzame materialen lenen vanuit het clubhuis (pannen, messen, kannen etc., dus geen plastic materiaal). Het gebruik van de ruimte in de keuken en de koelkast is zeer beperkt en gaat alleen met toestemming van de bar-captain van dat moment. De teams ruimen alles zelf op en laten het clubhuis/terrein achter zoals ze het aantroffen. 

Teams bestellen hun lunch via de voorzitter barcommissie en doen dit het liefst uiterlijk dinsdag. Prijs, product en lunchtijd worden dan ook besproken en wordt op de dag van de lunch afgerekend.

Met sportieve groet, 

De Barcommissie

 
BESTUUR

10-9-2019
Penningmeester gezocht!
 

Beste leden, ouders en vrijwilligers, 


Wij zijn per 1 dec 2019 op zoek naar een nieuwe penningmeester die het stokje van de huidige penningmeester, Jan van Rooijen, over wil nemen aangezien zijn termijn er dan op zit. 


De penningmeester draagt zorg voor een verantwoord beheer van de financiën van de vereniging. Evenals het leveren van een bijdrage aan en het implementeren van het beleid van Hockeyvereniging MHCN. In de bijlage kun je de uitgebreide functieomschrijving vinden. 


Mocht je iemand weten, of zelf interesse hebben neem dan contact op met  secretaris, Nicoline Keulen, via [email protected]


Met sportieve groet, 

Het Bestuur

 


LAATSTE NIEUWS

26-9-2018
Afsluiten: ballen natellen, licht uit, deur dicht.
 


Beste mensen,

We merken dat we vaak nog vergeten:

 

* ballencontainers weer compleet terug op de goede plaats (hè, te weinig? Kijk eens rond de velden en haal ze gewoon even samen op na je training)

* licht uit als je als laatste van het veld komt

* licht in kleedkamers uit en de deuren op slot als je de laatste bent.

 

En nee, dat doet niet iemand anders, dat doen we zelf.......samen zorgen we voor onze club!

 

Dank je wel !

ONZE Hockey Commissie

 

31-5-2018
Onweer? 10-secondenregel
 
De laatste dagen is er naast veel zon en veel warmte ook regenbuien en onweer. Vanuit de KNHB wordt advies gegeven wat te doen met onweer. Dit advies volgt MHCN op. Graag delen we dit advies met jullie. Hier vullen we op aan dat bij onweer NIET geschuild mag worden in de dug-outs! Zo kunnen we veilig trainen en wedstrijden spelen.

Advies KNHB:
Bij onweer adviseert de KNHB scheidsrechters de wedstrijd te staken zodra er minder dan tien seconden tussen bliksemflits en donderslag verstrijken. Vermijd onnodig risico en neem altijd het zekere voor het onzekere. Zoek zo snel mogelijk een veilig heenkomen en wacht tot de bui voorbij is. Zijn er geen beveiligde panden of schuilgelegenheden aanwezig, kies dan voor de auto.

Met sportieve groet,

Bestuur MHCN